Käytämme evästeitä sivuston toiminnan optimoimiseksi ja kävijätilastointiin. Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt tämän. LisätietojaOK
Huolto Myynti Varaosat Verkkokauppa
Pellon

Asiakastyytyväisyyskysely v. 2013 yhteistyöstä

Hyvä asiakkaamme,

Pellon Group Oy haluaa kehittää toimintaansa ja parantaa palveluitaan. Tämän vuoksi haluammekin asiakkailtamme palautetta nykyisestä toiminnastamme. Kyselyllä haluamme selvittää, mitkä asiat toiminnassamme ovat asiakkaille erityisen merkityksellisiä ja miten Pellon Group Oy yhdessä sopimuskumppaniyritysten kanssa on onnistunut niiden toteuttamisessa. Arvioi siis myynnin, toimitusten, ostamasi koneiden ja laitteiden sekä niiden asennukseen osallistuneiden asennusfirmojen toimintaa.
Pyydämme teitä vastaamaan alla oleviin kysymyksiin. Kyselyn vastaukset käsitellään nimettömänä. Kiitokset palautteestasi - paremman palvelun puolesta.

Myyntiin ja asennukseen liittyvät tiedot

*
Kohde:

Yleisvaikutelma

Valitse mieleisesi vastaus kysymyksiin 1-3:

1.   Olisitteko valmis hankkimaan Pellon Group Oy:n muita tuotteita saamienne kokemusten perusteella?

2.   Suosittelisitteko käyttämiänne tuotteita tuttavallenne?

3.   Pellon Group Oy:n toiminta kokonaisuudessaan kilpailijoihin verrattuna?

 

Kysymyksissä 4.-7. halutaan selvittää tiettyjen asioiden merkitystä asiakkaillemme ja sitä, miten Pellon Group Oy on niissä tähän mennessä onnistunut:
A. Merkitys: Merkitse ruutuun numero väliltä 1-10 sen mukaan, miten tärkeänä kyseistä asiaa pidät (10=erittäin tärkeä ...1=ei merkitystä).
B. Kokemukset: Merkitse ruutuun numero väliltä 1-10  sen mukaan, miten koet Pellon Group Oy:n onnistuneen kyseisessä asiassa (10=erinomainen ... 1=heikko).

Myynnin palaute

4. Myyjän palvelualttius

4A. Merkitys
4B. Kokemukset

5.   Myyjän riittävä yhteydenpito suunnittelussa ja tarjonnassa

5A. Merkitys
5B. Kokemukset

6.   Myyjän ammattitaito

6A. Merkitys
6B. Kokemukset

7.   Myyjän yhteydenpito rakennusvaiheessa

7A. Merkitys
7B. Kokemukset

Toimitus- ja asennuspalaute

8.  Asennusohjeiden selkeys (lähetetty tilausvahvistuksen sekä toimituksen yhteydessä)

8A. Merkitys
8B. Kokemukset

9.  Toimituksen pakkausten kunto

9A. Merkitys
9B. Kokemukset

10.  Lähetysluettelo

10A. Merkitys
10B. Kokemukset

11.  Laskutuksen selkeys ja oikeellisuus

11A. Merkitys
11B. Kokemukset

12.  Asennusaikataulu (PG asentajat)

12A. Merkitys
12B. Kokemukset

13.  Asentajan ammattitaito (PG asentajat)

1. 13A. Merkitys
1. 13B. Kokemukset
2. 13A. Merkitys
2. 13B. Kokemukset
3. 13A. Merkitys
3. 13B. Kokemukset

14.  Yhteistyö  työmaalla (PG asentajat)

14A. Merkitys
14B. Kokemukset

15.  Laitteiden käyttöopastus Startup

15A. Merkitys
15B. Kokemukset

16.  Laitteiden käyttöohjekirjojen selkeys

16A. Merkitys
16B. Kokemukset

Warma Huoltotoiminnan palaute

17.  Huolto-ohjelmasta sopiminen (vastuuhuoltomies)

17A. Merkitys
17B. Kokemukset

18.  Huoltomiehen ammattitaito

18A. Merkitys
18B. Kokemukset

19.  Varaosien saatavuus

19A. Merkitys
19B. Kokemukset

20.  Apu ongelmatilanteissa - huoltomiehen saatavuus

20A. Merkitys
B. Kokemukset

Kokonaisarvio

21.  Eri laitteiden yhteensopivuus

21A. Merkitys
21B. Kokemukset

22.  Tuotteiden laatu

22A. Merkitys
22B. Kokemukset

23.  Hankkimanne tuotteen toimivuus

Ilmastointi

I – A. Merkitys
I – B. Kokemukset

Navettakalusteet

NK – A. Merkitys
NK – B. Kokemukset

Sikalakalusteet

SK – A. Merkitys
SK – B. Kokemukset

Lannanpoisto

LP – A. Merkitys
LP – B. Kokemukset

Lypsylaitteet

LL – A. Merkitys
LL – B. Kokemukset

Ruokintalaitteeet

RL – A. Merkitys
RL – B. Kokemukset
Muu – A. Merkitys
Muu – B. Kokemukset

24.  Toimitus ja asennus vastasi odotuksianne

24A. Merkitys
24B. Kokemukset

25.  Palautetta tai kommentoitavaa johonkin kyselyn vastaukseen liittyen tai Pellon Group Oy:n toiminnasta yleensä:

Vastaukset käsitellään nimettömänä, ellette erikseen halua, että teihin otetaan yhteyttä.

 

   

Pakolliset kentät * 
Sulje sivuvalikko